✓ Wool for every season and every adventure!
Doprava
Veškerá doprava je zdarma (DPD i Zásilkovna). Zásilky standardně odesíláme do 24 hodin od objednání.
Dopravu na libovolnou adresu zajišťuje pro Ulvang.cz přepravní společnost DPD. Můžete zvolit způsob platby dobírkou (platba při převzetí zásilky, možno platit i kartou) nebo převodem na bankovní účet. Zvolit nejrychlejší způsob platby přes platební bránu GoPay a tím ušetříte na poplatku za dobírku. Cena platby na dobírku je 39Kč.
Využijte celorepublikové sítě odběrných míst společnosti Zásilkovna. Možnost platby v hotovosti, převodem na účet nebo platební bránou online při objednávce. Výdejní místa naleznete zde nebo před potvrzením objednávky v košíku.
Objednávka, doručení a platba
Pokud jsme jsme vaši objednávku úspěšně přijali, a tedy můžeme začít pracovat na jejím vyřízení, přijde vám potvrzovací email. Ten byste měli obdržet ihned po odeslání objednávky. Pokud jste zvolili platbu převodem, v tomto emailu najdete také informace k platbě.
Ano, budeme, pomocí emailu. Jakmile obdržíme vaši platbu, pošleme vám potvrzující email se shrnutím objednávky a od té chvíle začínáme pracovat na její expedici. Nejpozději následující pracovní den od předání zboží přepravci dostanete email s číslem zásilky, pomocí kterého budete moci svoji objednávku sledovat. Následně už vše záleží na vámi zvoleném způsobu dopravy.
Informace o dostupnosti zboží najdete vždy u konkrétního produktu. Máme-li zboží skladem, doba dodání je obvykle do dvou dnů od objednání. Na zpracování každé objednávky zpravidla potřebujeme nějaký čas, ale snažíme se, aby to bylo co nejrychleji v závislosti na naší kapacitě a možnostech. Jakmile vám přijde potvrzení o odeslání objednávky, můžete zboží očekávat v následujících pracovnách dnech. Tato doba už záleží na dopravci, který vám bude zboží doručovat. Vše můžete sledovat pomocí čísla zásilky.
V emailu s informací o osedlání zboží najdete také číslo zásilky, případně vás o tomto čísle bude informovat váš dopravce, spolu s odkazem, na kterém můžete sledovat její stav, případně měnit adresu či čas doručení (pokud to daný dopravce umožňuje).
Výměna a vrácení zboží
Samozřejmě ano, naším cílem je, abyste byli s našimi produkty maximálně spokojeni. Od okamžiku, kdy objednávku obdržíte, máte 14 dní na jeho výměnu, případně vrácení. Pokud budete chtít zboží vyměnit nebo vrátit, je nutné, aby bylo nepoškozené, nenošené a v původním obalu.
V každé objednávce najdete formulář pro vrácení/výměnu zboží (případně jej můžete stáhnout ZDE). Tento formulář vyplňte, uveďte vámi požadované zboží na výměnu (číslo produktu dle eshopu) a spolu s fakturou jej přiložte ke zboží. Současně s tím prosím udělejte objednávku novou na vámi požadované zboží s poznámou, že se jedná o výměnu a uveďte číslo původní faktury. Tím si zajistíte, že vám bude dané zboží rezervování a nestane se, že se mezitím prodá.
Zboží odešlete na adresu: Bečovská 1083/3, 104 00 Praha – Uhříněves.
V případě výměny zboží platíte pouze dopravné směrem k nám – nové zboží vám zašleme zdarma.
Při výměně zboží s vyšší hodnotou je pak třeba uhradit odpovídající doplatek. Podklady pro platbu doplatku vám zašle na vaši emailovou adresu naše fakturační oddělení.
V každé objednávce najdete formulář pro vrácení/výměnu zboží (případně jej můžete stáhnout ZDE). Tento formulář vyplňte, uveďte číslo účtu, kam vám máme vrátit peníze a včetně faktury jej vložte ke zboží.
Zboží odešlete na adresu: Bečovská 1083/3, 104 00 Praha – Uhříněves.
Peníze vám vrátíme ve 14denní lhůtě, která začíná běžet ode dne, kdy jste od kupní smlouvy odstoupili.
Reklamace zboží
Záruční doba na zakoupené produkty je 24 měsíců a počítá se ode dne, kdy jste si objednávku převzali.
Prosím vezměte v potaz, že není možné reklamovat vady, které vznikly běžným opotřebením nebo použitím produktů k jiným účelům, než ke kterým jsou určeny. V případě, že nejde o výče uvedenou vadu, reklamovaný produkt před zabalením důkladně očistěte – znečištěné nebo jinak hygienicky závadné zboží není možné přijmout k reklamaci a ta vám bude automaticky zamítnuta.
Vytiskněte si reklamační protokol, vyplňte ho a společně s fakturou či dokladem o zaplacení zboží.
Zboží odešlete na adresu: Bečovská 1083/3, 104 00 Praha – Uhříněves.
Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů, zpravidla však dříve. O jejím vyřízení vás budeme informovat emailem nebo telefonicky na vámi uvedený kontakt v reklamačním formuláři.